Full pott for Toten og Fauske

For KIS er medarbeiderne den viktigste ressurs og det å arbeide med verdier, kommunikasjon og tillit er det som gir størst effekt på hvordan KIS skaper den beste kundeopplevelsen.

Årets medarbeiderundersøkelse hadde høy deltagelse og de avdelingene som scoret desidert høyest i undersøkelsen var KIS ØST AS avd Toten og KIS NORD AS avd Fauske.
– De gode resultatene på Toten skyldes nok at vi er en meget bra gjeng som drar lasset sammen, forteller avd. leder Tore Næss. Høye poeng på informasjon og medbestemmelse, betyr at de ansatte ikke er redde for å ta opp ting. Det er de små tingene i hverdagen som betyr noe, som å gi ros og positiv feedback. – Vi må være på bølgelengde, og ingen skal grue seg for å prate med service- eller avdelingsleder, understreker Tore Næss.

Det at KIS NORD AS avd. Fauske fikk høye score i de fleste kategorier skyldes nok vår store takhøyde, flate struktur og at de ansatte ikke er redde for å ta opp ting, avslutter avdelingsleder Jan Olav Andersen fornøyd.